TAPnGo powstało z myślą o ulepszaniu tzw User Experience (całość wrażeń, jakich doświadcza użytkownik podczas korzystania z produktu) Klienta gastronomii, a jednocześnie optymalizacji biznesu działającego w tej trudnej branży. Na całość doznań i zadowolenie Klienta (a więc i na możliwość jego powrotu w przyszłości), ma wpływ masa czynników, a spośród nich wiele, to odczucia towarzyszące jego pobytowi w Twoim lokalu. Czas i jakość obsługi to jedne z najważniejszych elementów funkcjonowania biznesu w gastronomii, a zawód w którymś z tych obszarów, może zepsuć przyjemność konsumpcji, nawet najdoskonalszego dania. Zdajemy sobie sprawę, że czynnik ludzki bywa niedoskonały, w związku z tym z pomocą przychodzi TAPnGO.
- Dzięki naszej aplikacji, Klient Twojego lokalu ma menu zawsze pod ręką. Może błyskawicznie zamówić kolejne produkty, a informacja o jego zamówieniu, trafia natychmiast do Twojego systemu i może być od razu realizowana.
- Zakup często bywa dokonywany pod wpływem impulsu, jeżeli kelner nie obsłuży Klienta w odpowiednim czasie, Klient może zrezygnować z chęci domówienia kolejnego dania, lub napoju. W przypadku korzystania z TAPnGO, taka możliwość nie istnieje, a więc szansa na zwiekszenie Twoich obrotów znacznie się zwiększa.
- Kolejną wygodną cechą jest swoboda w dzieleniu rachunku przez grupę osób. Każdy Klient może zamawiać swobodnie i płacić za siebie.
- Zamówienia są przedpłacone, tak więc po skończonym posiłku, Klient może po prostu wstać i wyjść, nie czekając często w poirytowaniu na opłacenie rachunku.
Zamów i zapłać - jeden przycisk w naszej aplikacji, który zmieni Twój biznes.