FAQ | TAPnGO – Nowoczesne rozwiązania dla gastronomii

Czy TapNgo może zostać zintegrowany z systemem POS w moim lokalu?

Tak! Posiadamy gotowe moduły integracji z czołowymi systemami POS. Jeżeli używasz innego systemu, to możemy wykonać dla Ciebie taką integracje, abyś mógł jeszcze sprawniej obsługiwać swój biznes.

Czy TapNgo wymaga posiadania systemu POS?

Nie! Możesz korzystać z TapNgo nie posiadając żadnego systemu w swoim lokalu. Wystarczy jakiekolwiek urządzenie z dostępem do Internetu aby móc otrzymywać powiadomienia o nowych zamówieniach, składanych przez Twoich Klientów.

Czy intergracja TapNgo jest płatna?

Nie! Cel jaki nam przyświeca od początku, to koszty ograniczone do minimum! Ty nie płacisz za nic. My nie chcemy Ci sprzedać kolejnego narzędzia, chcemy zostać Twoim partnerem i pomagać zwiększać obroty!

Czy TapNgo pozwala dzielić rachunek Klientów?

Tak! Każda osoba przy stoliku może zeskanować kod i dokonywać własnych zamówień i płacić za siebie. To od Klientów zależy, jak podzielą się zamówieniami i płatnością.

Czy TapNgo pozwala domawiać kolejne produkty?

Tak! Klient może w każdej chwili domawiać jedzenie, napoje, bądź produkty na wynos. Nie musi czekać na kelnera aby złożyć zamówienie, nie musi też czekać na rachunek aby zwolnić stolik. Pełna swoboda i szybsza rotacja, to zalety korzystania z TapNgo.

Czy Tapngo robi tzw do sprzedaż?

Twoi Klienci mogą w każdej chwili złożyć kolejne zamówienie, domawiać dania, napoje, powielać wcześniejsze koszyki, aby wygodniej wprowadzać je do systemu.

Czy mogę ustawić promocje i rabaty za pomocą TapNgo?

TaNgo pozwala na dowolne ustawianie promocji oraz happy hours. Możesz ustawić promocje dla konkretnych dań, a także dla grup i typów dań w określonych godzinach.


Czy mogę ustawić czasowe ograniczenia dostępności określonych pozycji w menu, np. śniadania tylko do godziny 12?

Możesz zmieniać dowolnie godziny dostępności wprowadzonych typów dań jak np Śniadania, Lunche itd. Od Ciebie zależy kiedy będą dostępne, a także czy mają być widoczne dla Klienta poza godzinami w których możliwe jest ich zamawianie - np aby Klient przejrzał menu śniadaniowe i wrócił na drugi raz aby z niego skorzystać.

Czy można ustawić menu w kilku językach w TapNgo?

TapNgo na życzenie przetłumaczymy Twoje menu na język angielski oraz niemiecki bezpłatnie. Oczywiście możesz również samodzielnie dograć tłumaczenia w innych językach.

Czy mogę sam zmieniać, modyfikować menu w TapNgo?

TapNgo pozwala na całkowitą swobodę w zarządzaniu menu. Dzięki swojemu panelowi, możesz na bieżąco wprowadzać zmiany, edytować dostępność produktów, ustawiać kategorie, typy dań, promocje etc.


Czy sam dodaje menu do aplikacji?

Obsługa panelu administracyjnego jest prosta i intuicyjna, jednak jeżeli będziesz potrzebować naszej pomocy, możemy dodać menu za Ciebie.

Jak wygląda proces rozliczeń płatności przez TapNgo? Jak często są wypłacane środki?

Środki trafiają na Twój rachunek bankowy najpóźniej w kolejnym dniu roboczym.

Jakie formy płatności obsługuje TapNgo?

TapNgo oferuje najwygodniejsze płatności mobilne takie jak BLIK, Karty płatnicze, Apple Pay, Google Pay.

Czy można dawać napiwki przez Tapngo?

Tak. Jest to jedna z funkcji TapNgo - Klient może dodać dowolną kwotę napiwku dla Twojej Obsługi.

Czy mam wsparcie techniczne podczas używania TapNgo

Nie zostawimy Cię nigdy samego! TapNgo to Twój Partner w biznesie, będziemy zawsze do Twojej dyspozycji, gdy będziesz tego potrzebować.

Na tej stronie internetowej używamy plików cookie i podobnych funkcji do przetwarzania informacji o urządzeniach końcowych i danych osobowych (np. takich jak adresy IP lub informacje o przeglądarce). Przetwarzanie jest wykorzystywane w celach takich jak integracja treści, usług zewnętrznych i elementów od osób trzecich, analiza/pomiar statystyczny, spersonalizowana reklama i integracja mediów społecznościowych. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj naszą politykę prywatności

Akceptuję